Włókniarz zaprezentował nowego sponsora stadionu, Krono-Plast Arena na trzy sezony
W czwartek podczas oficjalnej konferencji prasowej Włókniarz Częstochowa zaprezentował nowego sponsora nazwy stadionu przy Olsztyńskiej, jednego z najważniejszych polskich obiektów żużlowych. Do niedawna znany jako Arena zielona-energia.com, obiekt zmieni nazwę na Krono-Plast Arena na trzy kolejne sezony.
Kibice zdążyli zresztą wychwycić nową nazwę przed jej prezentacją, gdy elementy brandingu niechcący pokazano na ujęciu z treningu.
Ponieważ Krono-Plast zajmuje się pokryciami dachowymi, nie powinno dziwić, że elementem umowy są prace w tym zakresie. Częstochowski Włókniarz regularnie wykorzystuje partnerstwa na inwestycje w infrastrukturę obiektu, a ponieważ ten jest miejski, korzystają też podatnicy. W tym przypadku już jest wymierna korzyść w postaci wymiany pokrycia dachów nad obiektami klubowymi.
Na polskim rynku naming rights, gdzie nieliczni dają radę znaleźć partnera, wartość takiej umowy pewnie nie powala. Piszemy "pewnie", ponieważ suma pozostaje tajemnicą. Niemniej, trzeba docenić, że Włókniarz potrafi partnerów dla swojego stadionu znaleźć regularnie, zwłaszcza pomimo braku odkładanych przez lata dużych inwestycji w ten obiekt.
Przypomnijmy, że prowadzone w latach 2005-2007 prace modernizacyjne doprowadziły do dzisiejszego wyglądu niecki trybun, ale miały być tylko pierwszym etapem. W kolejnym miała powstać zadaszona trybuna główna z parkiem maszyn, której Włókniarz do dziś się nie doczekał.