Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Lukas Podolski nie tylko jest piłkarzem Górnika, został też jego sponsorem

Flashscore
Lukas Podolski nie tylko jest piłkarzem Górnika, został też jego sponsorem
Lukas Podolski nie tylko jest piłkarzem Górnika, został też jego sponsoremGórnik Zabrze, GornikZabrze.pl
Jest najsilniejszą częścią marki Górnika Zabrze, nawet jeśli w wieku 39 lat na boisku nie oferuje już młodzieńczej świeżości. Za to po zejściu z murawy znaczenie Poldiego jest ogromne. Potwierdził to ponownie dziś, zostając sponsorem klubu.

Trudno zliczyć role, jakie pełni Lukas Podolski w Górniku Zabrze. Formalnie jest tylko piłkarzem, ale to on prowadził rozmowy w sprawie prywatyzacji klubu, to on pomaga sprowadzać zawodników swoim autorytetem i koneksjami, to on też rozmawia ze sponsorami, których zachęca do zainwestowania w Trójkolorowych.

Dziś Podolski sam został sponsorem zabrzańskiego klubu. Do końca sezonu 2024/25 jego sieć kebabów Mangal Döner x LP10 będzie reklamowana na spodenkach Górnika Zabrze i na wielu innych nośnikach obsługiwanych/produkowanych przez klub. 

"Jako dziecko uwielbiałem i jadłem kebab. Nie chcę wymyślać go na nowo, jego podstawą są składniki, które zawsze muszą być świeże i wysokiej jakości" – mówi Lukas Podolski, który dziś może się pochwalić siecią prawie 30 punktów sprzedaży w 10 niemieckich miastach.

"Bardzo się cieszymy, że dołączamy do tak zasłużonego Klubu z bogatą historią. Nasza sieć Mangal Döner x LP10 prężnie się rozwija. Nie zatrzymujemy się i pracujemy nad otwarciem kolejnych punktów Mangal Döner x LP10. Wspólnie z Poldim zdecydowaliśmy się na kolejny krok w kierunku rozwoju naszej firmy i współpracę z 14-krotnym Mistrzem Polski i ukochanym Klubem Lukasa. Wierzymy, że razem będziemy szli do przodu i wprowadzimy Górnik na kolejny etap, zarówno pod względem sportowym, jak i organizacyjnym" – mówi Metin Dag, współwłaściciel Mangal Döner x LP10.

Trudno oprzeć się wrażeniu, że decyzja jest motywowana względami emocjonalnymi, a nie interesem czysto finansowym sieci kebabów, która odbiorców docelowych ma niemal wyłącznie w niemieckim Zagłębiu Ruhry.