Barcelona prezentuje oficjalną koszulkę z logo Coldplay na nadchodzące El Clásico
Spotify - jako partner Blaugrany - wybrało Coldplay, jeden z najbardziej znanych na świecie zespołów pop-rockowych, na sponsora koszulki Barcelony na Clásico na Bernabéu. Emblemat, który pojawi się na koszulce, jest inspirowany ich dziesiątym albumem "Moon Music", wydanym 4 października, z którego single "feelslikeimfallinginlove" i "WE PRAY" z Little Simz, Burna Boy, Elyanna i TINI zostały już zaprezentowane.
Coldplay jest najczęściej odtwarzanym brytyjskim zespołem wszech czasów na Spotify, ma również bliskie powiązania z Barceloną, po tym, jak ujawniono, że w czasach Guardioli ich piosenka "Viva la vida" była odtwarzana przed ważnymi meczami.
Limitowane koszulki w sprzedaży
Barcelona wypuściła do sprzedaży dwie małe partie koszulek. Jedna z 1899 sztuk w jakości meczowej z logo Coldplay, a druga, bardziej ekskluzywna, będzie miała tylko 22 sztuki, również w jakości meczowej, z efektem fluorescencyjnym na logo i podpisami zawodników rozpoczynających zarówno Clásico, jak i mecz Ligi F.
Będą one dostępne od piątku 18 w Barça Stores i na klubowej platformie e-commerce. Dzień wcześniej dostępna będzie strona rejestracji w przedsprzedaży, która rozpocznie się w czwartek o 23:30 i potrwa do otwarcia fizycznych sklepów w piątek 18 o 10:00.